Wednesday 25 April 2012

Dr Jism | Family Dr Unggul



Bantu rawat pesakit guna teknologi medan elektrostatik tanpa sebarang kesan sampingan.



Anda tiada masa untuk bersenam walaupun keinginan untuk melakukan itu kuat kerana rutin hidup yang terlalu sibuk dengan tugas seharian.

Kini, anda boleh mengeluarkan peluh dan mendapat manfaat daripada aktiviti bersenam melalui terapi medan elektrostatik Dr Jism dan Family Dr.

Terapi elektrosattik Dr Jism menghasilkan getaran sehingga 9,000 voltan atau 60 getaran sesaat yang dialirkan melalui tubuh ke beberapa saluran darah untuk melancar serta memperbaiki kapilari yang tersumbat.

Ini kehebatan Dr Jism dan Family Dr bagi membantu merawat pesakit menggunakan teknologi medan elektrostatik tanpa memberi sebarang kesan sampingan.

Ketua Pegawai Eksekutif Al-Jabbar Group, Kamaruzaman Che Hussain, berkata pelbagai penyakit yang sering melanda hari ini berikutan sikap masyarakat yang malas atau tidak mengamalkan cara hidup yang sihat termasuk bersenam.

"Ramai mengadu sakit pada beberapa anggota badan kerana penat bekerja, tetapi malangnya mereka tidak melakukan senaman atau mengamalkan pemakanan sihat.

"Anda bangun awal pagi dan pulang malamu untuk mencari rezeki, tetapi apa gunanya jika kesihatan terjejas, sentiasa sakit dan tidak selesa.

"Kini dengan terapi medan elektrostatik Dr Jism dan Family DR, orang ramai yang tiada peluang bersenam dapat manfaat sama dengan aktiviti rekreasi itu," katanya.

Beliau berkata, selain membantu merawat pelbagai penyakit semasa, Dr Jism dijual dengan harga berpatutan, mudah alih dan mampu dimiliki semua.

"melalui terapi moden ini, kami berharap membantu orang ramai mendapatkan kehidupan lebih sihat," katanya.

Beliau berkata, Dr Jism dan Family Dr mendapat permintaan daripada pasaran Asia Barat selepas kumpulan itu menerima makluman positif beberapa pihak di negara berkenaan dan berminat mengedarkan mesin terapi elektrostatik terbabit.

"kami ada menghantar sampel produk Dr Jism, Family Dr dan Tonik Hati. Mereka berpuas hati dan berminat mengedar produk Al-Jabbar Group," katanya.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, hubungi 013-3747243 atau datang sendiri ke No. 13, Jalan Prima Saujana 1/1A, Taman Prima Saujana, Seksyen 1, 43000 Kajang, Selangor.

Operasi dibuka dari jam 9 pagi hingga 11 malam.

http://familydrjism.blogspot.com/

0 comments:

BlogPingTool.com Ping your blog Web Directories My Ping in TotalPing.com free search engine submission Allah