Monday 23 April 2012

Sakit Saraf Lega guna Dr Jism

KAMARUZAMAN... perkenal terapi elektrostatik untuk bantu orang ramai



"Bayangkan sejak menghidap penyakit berkaitansaraf lapan tahun lalu, kehidupan saya semakin tidak kena."

"Penyakit ini menyebabkan tangan saya sentiasa menggeletar sehingga sukar melakukan kerja harian."

"Saya mencuba pelbagai kaedah perubatan termasuk rawatan tradisional untuk menyembuhkan penyakit itu, tetapi masih belum berhasil sehingga mencuba terapi Dr Jism," kata seorang pengguna Dr Jism, Juned Mustafa.

Katanya, selepas enam kali melakukan terapi elektrostatik Dr Jism, dia gembira kerana ada perubahan ketara, malah tangannya tidak lagi menggeletar.

"Alhamdulillah, saya dapat tidur nyenyak pada waktu malam, boleh berjalan dengan cepat tanpa menggunakan tongkat dan tangan tidak lagi menggeletar," katanya.

Bagi Ahmad Bisah, dia mengalami masalah kandungan gula yang tinggi selain sakit kepala dan lutut.

Menurutnya, selepas tujuh kali terapi Dr Jism, bacaan gula menurun dan tiada lagi sakit kepala serta lutut.

"Syukur kerana berkat doa dan rawatan menggunakan terapi Dr Jism, saya sihat dan dapat melakukan tugas seharian dengan mudah," katanya.

Terapi medan elektrostatik Dr Jism adalah produk kesihatan yang popular dan mendapat perakuan di peringkat global kerana testimoninya mendapati ia membantu merawat pelbagai penyakit.

Dr Jism adalah terapi yang unik kerana ia mempunyai pelbagai fungsi untuk merawat, antaranya voltan tinggi, voltan negatif, tenga gelombang ringan, voltan rendah dan pengionan negatif.

Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Al Jabbar Group, Kamaruzaman Che Hussain berkata, rawatan terapi medan elektrostatik menggunakan kaedah getaran bagi merawat penyakit.

Beliau berkata, kebanyakan penyakit yang sukar dirawat berpunca daripada kotoran di dalam badan yang mengganggu sistem dalam badan berfungsi.

"Terapi malalui kaedah elektrostatik Dr Jism ini dapat merawat pelbagai jenis penyakit dan membantu mengembalikan tenaga agar sentiasa segar."

"Saya berharap usaha memasarkan Dr Jism ini dapat membantu orang ramai mendapatkan kehidupan lebih sihat," katanya. http://familydrjism.blogspot.com/

0 comments:

BlogPingTool.com Ping your blog Web Directories My Ping in TotalPing.com free search engine submission Allah