Thursday 19 April 2012

Dr Jism, Family Dr guna kaedah terapi elektrostatik rawat pelbagai penyakit tanpa suntikan atau ubat.

Mudah buang air | badan tak sakit lagi.

"Saya mempunyai masalah membuang air kecil, sukar tidur malam dan keaskitan di beberapa anggota badan."
"Alhamdulillah, selepas 10 bulan mencuba terapi elektrik Dr Jism, masalah yang menghantui saya hilang."
"Saya mudah membuang air kecil, badan tidak sakit dan tidur lena di waktu malam," kata pengusaha bengkel kereta, Mohd Yusof Musa, 59, salah seorang pengguna Dr Jism.
"Selepas menggunakan Family Dr selama sembilan bulan, sakit lutut dan tumit semakin berkurang, malah badan berasa ringan."
"Jika dulu pergerakan saya terbatas, kini saya mudah bergerak dan melakukan kerja rumah seperti menyapu dan mengemas rumah," kata suri rumah, Zaini Mohd Yunus, 47, yang menggunakan Family Dr.

Mereka adalah antara testimoni yang pernah menggunakan mesin terapi elektrik Dr Jism dan Family Dr untuk merawat masalah yang dihadapi.
Sejak dipasarkan empat tahun lalu, produk Al-Jabbar Group, Dr Jism dan Family Dr menerima maklum balas positif daripada pengguna, malah sambutan di luar negara terutama Indonesia amat memberangsangkan.
Ketua Pegawai Eksekutif Al-Jabbar Group, Kamaruzaman Che Hussain berkata, Dr Jism dan Family Dr selain Tonik Hati antara produk yang laris di pasaran.
Beliau berkata, Family Dr dan Dr Jism membantu merawat pelbagai penyakit kronik berkaitan dengan gula dalam darah, buah pinggang dan sendi selain membuang lemak dalam darah.

"Dr Jism adalah terapi moden yang dihasilkan bagi memenuhi permintaan generasi hari ini yang mahukan rawatan terapi murah, mudah alih dan berkualiti," katanya.
Katanya, suasana persekitaran dan gaya hidup masyarakat hari ini terutama di bandar yang sentiasa sibuk dengan kerjaya membuatkan mereka lupa untuk bersenam dan menjaga kesihatan.
"Ramai mengadu sakit di beberapa anggota badan kerana penat bekerja, tetapi malangnya mereka tidak melakukan senaman atau mengamalkan pemakanan sihat."

"Justeru, tiada guna bersengkang mata mencari wang, tetapi akhirnya kesihatan badan terjejas," katanya.
Oleh itu, Al-Jabbar membantu menyediakan kaedah rawatan ringkas, mudah dan berkesan bagi mengurangkan masalah kesihatan.
"Family Dr pula membantu merawat pelbagai penyakit kronik dan testimoni terhadap ramai pesakit membuktikan kualiti dan hasilnya. Ia kecil, ringan dan mampu dimiliki semua."
"Melalui mesin terapi ini, kami berharap dapat membantu orang ramai mendapatkan kehidupan lebih sihat," katanya.

http://familydrjism.blogspot.com

2 comments:

sunny said...

great it's the different to other but i like your blog

Anonymous said...

Dimana bisa membeli alat ini dan berapa harganya?

BlogPingTool.com Ping your blog Web Directories My Ping in TotalPing.com free search engine submission Allah